עו"ד יפית יוחפז - מקרקעין · ירושה · מסחרי
עו"ד יפית יוחפז
מקרקעין · ירושה · מסחרי

עו"ד יפית יוחפז

עורך דין בחולון

משרדנו ממוקם ברחוב הכישור 47 קומה 6, חולון. כניסה לבניין מתחנת הדלק משמאל למנטה, קיימת כניסה גם דרך שד' ירושלים 159. משרדינו מעניק ייעוץ וטיפול משפטי בתחומי הנדל"ן, דיני ירושה ומעמד אישי, ליווי תאגידים ובייצוג בבתי משפט.

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים ונחזור אליכם:

או פנו בדרכים הבאות:

054-468-8765

הכישור 51, קומה 3, חולון

חיוג

שליחת מייל

שליחת Whatsapp

שליחת סמס

ניווט אליי

שמירה לאנשי הקשר

תחומי העיסוק של משרדנו

נדל"ן

משרדנו עוסק בליווי של עסקאות נדל"ן: הסכמי רכישה מקבלן, הסכמי מכר יד שנייה, הסכמי שכירות והעברות ללא תמורה. משרדנו מעניק ליווי משלב ניהול המשא ומתן לקראת ההתקשרות בהסכם ועריכת הבדיקות המשפטיות ברשויות, ועד להשלמת העסקה. בנוסף, משרדנו עוסק ברישום בתים משותפים, העברת זכויות במקרקעין מכוח צו ירושה או צו קיום צוואה, מתן חוות דעת מיסויות ובתביעות משפטיות בנוגע לזכויות קנייניות, לרבות תביעות לפינוי שוכר.

דיני ירושה ומעמד אישי

משרדנו עוסק בתחום דיני הירושה והמעמד האישי, לרבות עריכת הסכמי ממון, הסכמים חיים משותפים, עריכת צוואות וצוואות הדדיות וניהול עיזבונות. בנוסף, משרדנו עוסק בייצוג במחלוקות משפטיות, בתחום זה.

ליווי תאגידים וייצוג בבתי משפט

משרדנו עוסק בתחום האזרחי- מסחרי, לרבות פתיחת חברות ועמותות, ליווי שוטף של תאגידים שונים וייצוג בסכסוכים בעלי אופי מסחרי בבתי המשפט.

שאלות ותשובות

שאלות נפוצות בתחומי העיסוק של עורכת דין יפית יוחפז
משרדנו ממוקם ברחוב הכישור 51 קומה 3, חולון.
קיימת כניסה גם דרך שד' ירושלים 155.

משרדינו מעניק ייעוץ וטיפול משפטי בתחומי הנדלן, דיני ירושה ומעמד אישי, ליווי תאגידים ובייצוג בבתי משפט.

עורך הדין בתחום המקרקעין יבדוק עבורכם את זהות המוכר ואת הזכויות שלו בנכס: רישום בטאבו, במינהל מקרקעי ישראל או בחברה משכנת כמו חלמיש או עמידר, האם שולמו דמי חכירה, האם יש הערת אזהרה בנכס (כלומר אדם נוסף בעל זכויות נוספות), האם יש שיעבודים לבנקים או לאנשיםוהאם יש חובות לעירייה.

עורך הדין גם יעדכן את הקונה בהוצאות נלוות לעסקה כמו מס רכישה וכיצד להפחית את המס על פי חוק.

אם החלטתם למכור נכס, מומלץ לכם לפנות לעורך דין מקרקעין, שיבדוק עבורכם תחילה את זהות הקונה, ולאחר מכן יבדוק את הזכויות שלכם בנכס ואם יש שעבודים לצד ג'. בנוסף, יבדוק עורך הדין האם יש חבויות נוספות בנכס, כגון היטל השבחה או מס שבח שאותם אתם אמורים לשלם.

כשאין צוואה, חוק הירושה קובע חלוקה ליורשים לפי עץ המשפחה של הנפטר. במקרה שלנפטר היו אשה וילדים, בת הזוג תירש מחצית מנכסיו, (למשל: תכולת הבית המשותף, כלי הרכב ונכסים נוספים).
הילדים יירשו רק מחצית מהרכוש, והוא יחולק ביניהם שווה בשווה.
חלוקה זו מתאימה לחלק מהאנשים, אך לרבים היא אינה נכונה, ואף עלולה לפגוע ברצונם וביורשים שלהם.

הסכם ממון הוא הסכם אשר במסגרתו קובעים בני הזוג כיצד תתבצע חלוקת הרכוש ביניהם, במקרה של פרידה. על ההסכם להיות מקיף ועליו להתייחס לרכוש הקיים ולרכוש העתידי. חשוב לבצע הבחנה רכוש אישי לבין רכוש משותף וכן להתייחס לסוגיות ספציפיות נוספות, כגון חלוקת רכוש אשר ניתן במתנה או בירושה. ככל שההסכם יהיה ברור ומפורט יותר, כך הוא ימנע סכסוך כספי בין בני הזוג.

Open chat
1
היי, איך אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן