התחברתי לחברת אינטרנט, בשיחה שבה סגרנו את העסקה (השיחה מוקלטת) הובטח לי ציוד מסוים (ראוטר מדור 5). כשבאו להתקין שמו לי ראוטר מדור שני, הנציגה טוענת שבשיחה המקורית היא טעתה והחברה לא מסוגלת לספק ראוטר כזה מחוץ לחבילה מסוימת (הציעו לי לשדרג לחבילה הזאת בעלות נוספת) בנוסף החליפו לי את הראוטר בדור 4 ועדיין לא קיבלתי את הראוטר שהובטח לי, כיום האינטרנט בבית לא עובד בצורה מצוינת כחלק מהעניין בגלל איכות השידור של הראוטר. האם יש משהו שניתן לעשות בעניין? נציגי השירות כולם טוענים שאין להם מה לעשות בנידון.