רציתי לשאול שאלה שקשורה לחוקים להגנת הצרכן, הזמנתי כסא - שאלות ותשובות - עו''ד יפית יוחפז
אודות עו"ד יפית יוחפז עורך דין נדל"ן עורך דין צוואות עורך דין מסחרי עורך דין הסכם ממון עורך דין חוזים עורך דין אזרחי עורך דין בחולון עורך דין אפוטרופוס עורך דין סכסוכי שכנים יצירת קשר
menu search
brightness_auto
more_vert
רציתי לשאול שאלה שקשורה לחוקים להגנת הצרכן, הזמנתי כסא מנהלים עם הדום דרך האינטרנט, לאחר שבוע של שימוש החלק שמחבר את ההדום לכסא נשבר, פניתי לאתר שדרכו רכשתי והם הטילו את האחריות על הספק שטען שהוא לא חייב לי כלום אבל הוא מוכן לבוא איתי לפנים משורת הדין ולתת לי את החלק שנשבר אם אשלם את דמי המשלוח, האם אין חוק שמגן עליי במצב כזה? הכסא עלה די הרבה ואני לא ממש מבין מה זו אשמתי שקיבלתי מוצר שנשבר בכזו קלות? אני לא מעוניין בחלק שנשבר אני מעוניין להחליף את הכסא לגמרי, כסא שנשבר בכזו קלות פשוט יישבר שוב ושוב...
 תודה רבה מראש!
thumb_up_off_alt 0 אהבתי thumb_down_off_alt 0 לא אהבו

תשובתך

שם להצגה (לא חובה):
פרטיות: בכתובת המייל שלך יעשה שימוש שנועד אך ורק לשליחת עדכונים אלו.
אימות אנטי ספאם:
בכדי להמנע משימוש אימות אנטי ספאם נא, התחבר או הירשם.

לא נמצאו שאלות קשורות

...