רציתי לשאול שאלה שקשורה לחוקים להגנת הצרכן, הזמנתי כסא מנהלים עם הדום דרך האינטרנט, לאחר שבוע של שימוש החלק שמחבר את ההדום לכסא נשבר, פניתי לאתר שדרכו רכשתי והם הטילו את האחריות על הספק שטען שהוא לא חייב לי כלום אבל הוא מוכן לבוא איתי לפנים משורת הדין ולתת לי את החלק שנשבר אם אשלם את דמי המשלוח, האם אין חוק שמגן עליי במצב כזה? הכסא עלה די הרבה ואני לא ממש מבין מה זו אשמתי שקיבלתי מוצר שנשבר בכזו קלות? אני לא מעוניין בחלק שנשבר אני מעוניין להחליף את הכסא לגמרי, כסא שנשבר בכזו קלות פשוט יישבר שוב ושוב...
תודה רבה מראש!
תודה רבה מראש!