שלום, במידה ורכשתי מוצר יקר יחסית באינטרנט מחו"ל (עלותו 10K שקלים), והמוכר שלח אותו דרך חברת משלוחים באונייה (יש לציין שיש תיעוד שהמוכר אכן שלח חבילה - קיים מספר מעקב לחבילה). החבילה אבדה בדרך, לפני שהגיעה לישראל. במעמד הקנייה, לא הוזכר מצד המוכר או מהצד שלי עניין של ביטוח על החבילה, ולא נעשה עליה ביטוח. התשלום בוצע בפייפאל, אך הקנייה לא הייתה דרך חברה מוכרת כמו איביי אלא חברה פרטית כלשהי. השאלה היא - מבחינה משפטית, האם המוכר אחראי כלפי על האובדן? האם הוא צריך להחזיר לי את הסכום? או שעלי לספוג...