עשיתי הזמנה של קניות לביתי דרך רשת כלבו גדולה ומוכרת, התאריך נקבע ל-21.3.21 בין השעות 18:00-20:00. בערך ב-18:00 אשתי קיבלתי הודעה שהמשלוח יתאחר, חשבנו שזה סביר בשבוע של החג שיהיו עיכובים. בפועל לא הגיע אף אחד ולא דיבר איתנו אף אחד עד שלא יצרנו קשר היום. נוצר מצב שביטלנו את כל התכניות שלנו ונשארנו בבית בגלל זה, כשהתקשרנו לרשת הכלבו התייחסו אלינו כאילו עושים לנו טובה והציעו לפצות אותנו ב-29 שקלים (מעליב ברמות). האם יש חוק שמחייב את הרשת לשלם לנו פיצוי או לחילופי הטבה בקנייה עתידית כלשהי?