היום התקשרה אלי מישהי מחברת שירותי מרום להציע לי הערכת אחריות על מקרר תמורת 100 שקלים,כמובן שזה נשמע משתלם אז הסכמתי.
עכשיו הגיע אלי קבלה ומתברר שזה 100 שקלים לחודש למשך 12 חודשים (לא שאלו אותי דבר על תשלומים,לא ציינו שזה למעשה 1200 שקלים),המקרר שמצויין באחריות זה בכלל לא הדגם של המקרר שלי.
מחר אני אתקשר לבטל אבל מה הקטע (ממש שיטת מצליח) הביטול יעלה או 5% או 100 שקלים,אני ממש לא מתכוון לתת להם שקל. התנאי הזה גם לא צויין כמובן בשיחה לצערי גם לא הקלטתי את השיחה. מותר להם לעשות דבר כזה? במידה ובכל...
עכשיו הגיע אלי קבלה ומתברר שזה 100 שקלים לחודש למשך 12 חודשים (לא שאלו אותי דבר על תשלומים,לא ציינו שזה למעשה 1200 שקלים),המקרר שמצויין באחריות זה בכלל לא הדגם של המקרר שלי.
מחר אני אתקשר לבטל אבל מה הקטע (ממש שיטת מצליח) הביטול יעלה או 5% או 100 שקלים,אני ממש לא מתכוון לתת להם שקל. התנאי הזה גם לא צויין כמובן בשיחה לצערי גם לא הקלטתי את השיחה. מותר להם לעשות דבר כזה? במידה ובכל...